2025 | Grupo SSI / Bizkaiko Foru Aldundia

Etxez-etxeko Laguntza Zerbitzuaren datuak tratatzeko eta ustiatzeko soluzioa

Bezeroak:

 

  • Administrazio Publikoak
  • Hirugarren sektoreko entitateak
Arloak:

 

  • Aholkularitza
  • Aplikazioen garapena

Describapena

Grupo SSI erakundeak hainbat ekitalditan kudeatu du Etxez-etxeko Arreta Zerbitzua (ELZ) Bizkaian, eta, datu operatiboen bolumen handia sortu du. Datu horiek aldez aurretik ezarritako protokoloen arabera bildu eta biltegiratu dira.

 

Erronka:

Grupo SSI-k, erabakiak hobeto hartzeko eta bere prozesuak optimizatzeko, datu horiek ustiatzeko beharra planteatu du, informazio estrategikoa eta informazio operatibo baliotsua lortzea helburu. Hori lortzeko, datuak aztertzeko eredu propio bat eta norbere behar espezifikoei erantzungo dien aplikazio bat diseinatu eta garatu behar da .

Erronka horrek informazioa kudeatzeko eta aztertzeko ikuspegi egituratua definitzea eskatzen du, honako hauek barne:

  • Datuen kalitateari buruzko irizpideak ezartzea.
  • Tratamendu-metodologia egokiak hautatzea.
  • Datuak analisi-ingurune sendo batean integratzea.

Soluzioa:

Bi fase nagusi izan zituen proiektuak:

  • 1. Aholkularitza

Helburua: Proiektuaren oinarri teknikoak eta estrategikoak definitzea.

Aktibitate gakoak:

  • Beharrak identifikatzea eta proiektuaren ikuspegia:
    • SSI taldearen eskakizunen azterketa zehatza.
    • Helburuen definizioa eta proiektuaren irismenaren mugaketa.
  • Datuen kalitatearen ebaluazioa:
    • Datuen egitura, koherentzia eta erabilgarritasuna berrikustea.
    • Akatsak, mugak eta hobetu beharreko arloak identifikatzea.
  • Irtenbidearen aurretiazko diseinua:
    • Identifikatutako beharrekin lerrokatutako eredu funtzional eta tekniko bat proposatzea.
  • 2. Garapena eta inplementazioa

Tras la validación del diseño por parte del cliente, se procedió al desarrollo e implantación de una nueva solución tecnológica:

  • IVSAD aplikazioa garatzea:
    • Ikuspegi iteratibo eta arin baten bidez inplementatua, erabiltzailearen beharretara egokitutako azken emaitza lortzeko.
    • Aholkularitza-fasean definitutako espezifikazio teknikoak eta funtzionalak betetzea.
  • Ekoizpen-ingurunean ezartzea:
    • Datuen migrazio osoa aurreko sistemetatik.
    • Sistema martxan jartzea.
  • Laguntza eta trebakuntza:
    • Dokumentazio teknikoa eta erabiltzailearen dokumentazioa prestatzea.
    • SSI Taldeko langileentzako prestakuntza espezifikoa.
    • Ezarri osteko laguntza teknikoa eta funtzionala ematea.

Emaitzak eta inpaktua:

Hala, Grupo SSI-k soluzio teknologiko erabilterraza, sendoa eta eskalagarria lortu du, egungo eskakizun tekniko eta metodologiko guztiak betetzen dituena eta etorkizuneko beharretara egokitzeko prestatuta dagoena.

Aldez aurretik egindako aholkularitzari esker, Bizkaiko Etxez Etxeko Laguntza Zerbitzuaren bidez sortutako informazioaren kudeaketarekin lotutako funtsezko jarduerak identifikatu dira, eta bermatu da zerbitzuak datu-base sendoa, arkitektura eskalagarria, zerbitzuaren eguneroko kudeaketarako behar diren funtzionalitateak eta erabiltzailearentzat lagunkoia den interfazea izatea.